En gåva som krävde en bisarr arbetsinsats


Jag har fått en ekologisk kökshandduk & en ekologisk disktrasa av M.

Det anmärkningsvärda med detta är inte gåvorna i sig, utan hur jag fått dem.
De kommer nämligen från en Milko-kampanj. För att få dem så skulle etthundra streckkoder samlas in från olika Milko produkter!

Helt galet!
Undrar om jag är ensam i landet om att ha fått detta set från Milko? Jag skulle inte bli förvånad.
Undrar om Milko kontrollräknade alla streckkoderna?
Tänk er någon på Milkos kontor som konstaterar "I det här kuvertet var det bara 99 streckkoder..."

HAHAHA!
Jag kan inte sluta skratta!
Tack M för din makalösa insats!


3 kommentarer:

Anonym sa...
19 juni 2010 kl. 10:25

Med insats av mormor, mormors granne, PE m fl, stor laginsats skulle jag vilja säga, vad gör man inte för att få ge bort en ekologisk kökshandduk samt en ekologisk disktrasa...

M

Anonym sa...
19 juni 2010 kl. 10:53

och så KA förstås, och PE kontrollräknade före avsändande...

M

Kristoffer Darj sa...
19 juni 2010 kl. 15:49

Vi ska vårda dem ömt.

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.