Påsklov!


Det gör absolut inget att jag sitter i ett varmt och ganska mulet Uppsala, för jag håller på att planera inför fjällturen som ska bli av nästa helg istället!

Jag, E och M ska skida från Ljungdalen till helags på onsdag är tanken.
På torsdag väntar mäktiga Sylarna.
På fredag ska jag få skida till Gåsen för första gången :)
Under lördagen kommer triangeln att slutas genom att åter skida till Helags.
På söndag är det dags att skida tillbaka till Ljungdalen och åka hem...

Hoppas vädergudarna är med då istället!
Det kommer att bli gudomligt!!!

6 kommentarer:

Klara sa...
29 mars 2010 kl. 15:50

Oj, låter helt otroligt kul! :-D Ska ni sova i fjällstuga eller snögrotta?

Ann-Mari... sa...
29 mars 2010 kl. 16:41

Nä, fjällstation och fjällstuga så inomhus blir det allt ;)

Anonym sa...
29 mars 2010 kl. 16:44

Hoppas att ni i alla fall får tur med vädret...

M

n!klas sa...
29 mars 2010 kl. 21:33

Vad härligt! Missa för allt i världen inte bastun på Sylarna. Jag hoppas ni får sol och strålande himmel!

Kristoffer Darj sa...
30 mars 2010 kl. 07:15

Ah påsklov... jag minns det som igår.

Anonym sa...
1 april 2010 kl. 07:50

Va spännande! Hoppas allt går fint, jag håller tummarna att ni får strålande sol ;P /L8

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.