Simply the best = Tina Thörner!

Vilken dag det har varit hittills!!!
Först: Den sista tentan denna period = Freedom!

Sen har jag varit och simmat med mitt lilla gladpiller!

Därefter invigde UTNARM (student- och arbetsmarknadsmässa för naturvetare och teknologer) sina kommande event och happenings med en inspirationsföreläsning. Och den hölls av ingen mindre än världens bästa kartläsare, Tina Thörner.!

Jag önskar att alla föreläsningar var lika givande och roliga!

Om jag ska summera den en och en halv timmes långa föreläsningen så blir det med Tinas egna 3 viktigaste val i livet:

1. Våga ta det där tuffa beslutet
-Så släpp taget och ta chansen!
Om inte annat så får du erfarenheter

2 Ha inga förutfattade meningar

3 Var positiv. Se till att alltid ha kul.

Och det kändes verkligen som att jag fick träffa och lyssna på en människa som aldrig var annat än glad, inspirerad, nyfiken och driven.

Får ni chansen att lyssna på en av Sveriges mest eftertraktade föreläsare någon gång så ta den!


2 kommentarer:

Kristoffer Darj sa...
26 oktober 2009 kl. 20:46

Du är snabb i vändningarna. Världens bästa blogg kanske.

Anonym sa...
27 oktober 2009 kl. 18:10

Vilken lyllo, att få träffa världens bästa kartläsare. Snart kommer världens näst bästa kartläsare...

M

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.