Plusgrader och mulet ute men sol inne!


Summering av Rotans OS-tips:
4 av 15 rätt...
Kanske inget vidare för att vara den sportnörden jag är, men samtidigt så är detta det charmiga med OS.

Ett magiskt arrangemang som ger idrottarna en chans att lyckas vart fjärde år.
Vissa favoriter pallar, som Charlotte, andra klappar igenom, som Helena.
All part of the game.

Det guld som betytt lite extra för mig var just Charlotte Kallas.
En favorit och debutant som höll hela vägen.
Men självklart har jag glatts/kommer fortfarande att glädjas med övriga medaljörer också!

Troligen kommer jag inte att kunna se finalmatchen i curling inatt... Även om jag skulle vilja så är det dumt att bryta dygnsrytmen 2 nätter innan Öppet Spår.
Det räcker med den usla sömnen jag brukar ha natten innan...

I övrigt pågår nu packning och små förberedelser för morgondagen.
Det är bara att hoppas på en fungerande SJ-anslutning mellan Uppsala och Mora då.
På söndag smäller det!

6 kommentarer:

Kristoffer Darj sa...
26 februari 2010 kl. 17:52

Vi ska ju i alla fall åka i riktning bort från kaoset.

Anonym sa...
26 februari 2010 kl. 18:40

Till ett annat kaos kanske. Lycka till båda två med före, väder osv. 4-4 i tipset med två till möjligheter...

M

Ann-Mari... sa...
26 februari 2010 kl. 18:43

Jag har ju tippat lagen som ska spela om brons som 1a i curlingen så jag får iaf inga fler rätt.

Anonym sa...
26 februari 2010 kl. 19:23

Men inte jag...

M

Henrik sa...
26 februari 2010 kl. 20:23

Lycka till på söndag!

Ann-Mari... sa...
27 februari 2010 kl. 10:00

Detsamma Henrik!

Verkar dock som om jag skulle ha hållit mig till måndag vädermässigt...

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.