På väg.


Uppe och tittar på hockeyn, Sverige-Finland.
Några andra som jag tror också gör det är Mats och Martin...
Fast de sitter visst och tittar live. Precis som Ida.
Ja, ja... Jag e int bitter ;)


Däremot är jag ganska trött efter jobbet i helgen.
Så då kanske ni undrar varför jag sitter uppe såhär tidigt och tittar på hockey?
Det är en befogad fråga.
Svaret är att jag alldeles strax ska åka med en buss mot Oskarshamn.
Vi ska på ett 2-dagars studiebesök med stopp vid Clab (Centralt mellanlager för använt kärnbränsle) och divere laboratorier. Kanske får vi se någon kärnreaktor också?

Batteriet till mp3-spelaren är iaf laddat så jag inte ska missa någon livsviktig sport medans ajg är borta!

I'll be back!
tomorrow...

2 kommentarer:

Anonym sa...
22 februari 2010 kl. 07:30

Trevlig resa, och 2-2 i THs OS-tips...

M

Kristoffer Darj sa...
22 februari 2010 kl. 09:20

De borde ju ha lite ström till övers där borta om du behöver ladda. Förresten var det ju självlysande jag sa att du INTE fick gå och bli.

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.