Världens genom tiderna bästa sångröst?

Det var hög tid för en Freddie Mercury - hyllning!

Vilken man!
Vilka texter!
Vilken musik!

VILKEN RÖST!!!

Jag kan bara beklaga att detta geni inte fick leva vidare och fortsätta skapa och sjunga... Men jag är enormt glad över allt han faktiskt hann med!

Känns som att det finns hur många bra låtar som helst. Det finns en live-spelning från Montreal Spotify, så om man lägger sig ner, blundar och lyssnar på den så kan man få en liten känsla av hur det måste ha varit att få uppleva honom och Queen live!

Ps. Jag har fått nya Spotify - invites så om någon vill ha så säg bara till :)

Men nu tenta... Show must go on!



5 kommentarer:

Anonym sa...
23 oktober 2009 kl. 18:34

Håller absolut med.

M

Anonym sa...
23 oktober 2009 kl. 19:26

Håller också med....
Hoppas tentan var trevlig mot dig.

Rötan

Anonym sa...
25 oktober 2009 kl. 10:10

Hej.

Jag skulle gärna vilja ha en spotify invite om du har någon kvar. (feliciaalindstrom@hotmail.com) :)

Kristoffer Darj sa...
26 oktober 2009 kl. 16:23

Det får bli lite Queen bara därför. Bra grejer.

Anonym sa...
30 oktober 2009 kl. 14:16

Tjena

Queen är grymma, det håller jag med om =) freddys uppträdande till barcelona-os -92 skulle nog varit helt fantastiskt om han fortfarande hade varit vid liv då. R.I.P

Jag skulle gärna vilja ha en invite om du har några kvar att dela ut. (old_friends41@hotmail.com) =)

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.