Posten... hallå???


Om du vill känna dig vid, som den som väntar på brevbäraren varje dag, utanför min dörr, för att fånga upp min post som ett annat litet postmonster så får du gärna lägga av nu! Om du inte känner dig träffad så kan du väl fråga personen till höger för någon borde det ju vara???

Annars kan jag inte alls förstå vad det är för fel?

Jag har beställt en tidningsprenumeration för en dryg vecka sen, en biobiljett och triss från något undersökningsföretag som tack för alla underbart jobbiga och sjukt tidskrävande undersökningar som jag varit dum nog att svara på (om ni har otur vet ni precis vad jag syftar på här... Typ vilken yoghurtförpackning tycker du är finast...)

Men framför allt har jag beställt 3 böcker från Lonley planet!!!
Oh yes!
Liknande den här fast den australiensiska östkusten har jag ju redan gjort :)
Om de nya böckerna bara ville komma någon gång dvs!

Ni trodde väl ändå inte att jag skulle läsa spanska utan att planera att använda den praktiskt...
(Men mina reseplaner håller jag hemliga för tillfället)...

Komsi komsi posten...


2 kommentarer:

Kristoffer Darj sa...
28 september 2009 kl. 16:23

Hmm jag känner en viss spegelvändning här ;)
Maila lonely planet

Martin sa...
28 september 2009 kl. 18:06

Men i australien är ju allt upp och ner ;)

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Rotan. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.